0
  • Нема производи во кошничка
0
  • Нема производи во кошничка
 

FAQ

ЧПП

Често поставувани прашања

За лесно и брзо купување на омилениот производ

Како да купам производ?

Одберете ги производите што сакате да ги купите, така што ќе ги додадете во кошничката. Кога ќе го завршите изборот на производи, прегледајте ја кошничката и потоа кликнете на “Нарачај “. Пополнете го формуларот за информации и кликнете на копчето “Понатака”.
За крај проверете ја уште еднаш и потврдете ја вашата нарачка.
Доколку имате проблем при купување, можете да ни пишете меил или да ги контактирате колегите од корисничка поддршка.
За повеќе информации и нарачки, достапни сме 24/7 на социјалните мрежи Facebook & Instagram.

Кои информации се потребни за нарачка?

За да ja креирате вашата нарачка на производи, потребни се основни информации (име, презиме, адреса, град, телефонски број и меил адреса) како би можеле да бидете контактирани за да ви се достават производите.

Што е кошничка?

Кошничка ви овозможува да купувате по истиот принцип како со вистинска кошничка во продавница. Кошничката служи да ги одберете производите кои сакате да ги купите. Додека ги гледате производите на страната, можете да ги ставате во кошничката со клик на копчето во “кошничка“. На тој начин одбраните производи ке бидат запамтени додека разгледувате и други производи на страната. Додавањето на производ во кошничката не ве обврзува дека треба да гo купите, затоа што постои опција за да се тргнат одредени производи од неа. Во секој момент можете да ја прегледате вашата кошничка во горниот десен агол на веб страната.

Како да пронајдам производ кој ми треба?

Доколку го знаете името на производот, најлесно и најбрзо ќе го пронајдете со пишување на името на производот во полето за пребарување, најгоре на веб страната.
Исто така, производите можете да ги пребарувате според нивната категорија, во менито производи. Доколку барате фотелја, може да ја пронајдете ако кај менито производи кликнете на “Фотелји”.

За колку време се врши доставата?

Времето на достава во сите случави зависи од достапноста на производот на залиха. Доколку го има на залиха, времето на испорака е од 2 до 3 работни дена. Со исклучок на одредени производи за кои е потребна претходна нарачка, резервација или време на изработка. Во тој случај, при направена нарачка, добивате информација за колку време би го добиле нарачаниот производ.

Колку изнесува доставата за производите?

Цената за достава на производите ја одредува наш надворешен соработник кој ја врши доставата, според големината и тежината на пакетот. По креирање на вашата нарачка, ќе бидете контактирани од колегите од корисничка поддршка за повеќе информации ( потврда на нарачка, време и цена на достава).

На кој начин се плаќаат производите?

За секој нарачан производ, плаќањето можете да го извршите во готовина при достава на адреса, преку фактура и директна уплата на жироо сметка.
За одредени производи, потребна е авансна уплата на 50% од вкупниот износ на производите, како гаранција дека вашата нарачка нема да биде откажана после одреден временски период.

Како да го проверам статусот на мојата нарачка со нарачаните производи?

Најбрзо и најлесно да проверете до каде е вашата пратка е да го контактирате нашите колеги од корисничка поддршка, за да ве информираат дали е испратена вашата пратка и за колку време ќе се достави.
Доколку има задоцнување, ќе не информирате и ние ќе го провериме статусот со надворешниот соработник кој ја врши доставата.

Дали може да се откаже нарачка?

Може, со испраќање на официјален меил или да ги информирате колегите во корисничка поддршка.

Дали може да се надополни претходно направена нарачка?

Може, со испраќање на официјален меил или да ги информирате колегите во корисничка поддршка кои производи сакате да ги додадете во нарачката.
Доколку претходната нарачка е испратена, новите производи ќе бидат испратени со нова достава.

Што да направам доколку пратката доцни?

Доколку има задоцнување од претходно потврденото време за достава, ќе ги информирате колегите од корисничка поддршка и ќе го проверат статусот на вашата пратка со надворешниот соработник кој ја врши доставата.

Дали имате продавница од каде што можат да се подигнуваат производите?

Моментално нашиот тим работи онлајн и сите производи се продаваат преку нашата веб страна и се доставуваат на адреса, односно немаме склад од каде што можете да ги подигнувате производите.

Контакт

Испратете ни порака или контактирајте не на телефонските броеви за сите прашања, нарачка на производи или резервација на услуга.

Соработка

Отворени сме за соработка доколку сакате да промовирате некои производи и услуги кои ќе се продаваат преку нас.

Корисничка поддршка

Корисничка поддршка достапна 24/7 за сите информации кои ги имате поврзано со нашите производи и услуги.

Работно време

Онлајн продажбата е активна 24/7, работиме континуирано, се со цел да сме активни со нова понуда за ВАС.

0